Kan inte sova..

Det är lov men kan endå inte sova? Känns lite smått värdelös att gå trött&inte kunna sova när jag igentligen har all tid i världen till&sova.. Åh!
Jag skulle vila upp mig det här lovet men nja, gick inte så bra..aja bara att bita ihop!
Lite senare sen så ska jag träffa Daniela, sjuuuukt länge sen! Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får se!:)
Imorn så ska jag vara med älskling&kanske träffa mamma^^
Fredag så kommer Maddixie som jag inte träffat på sjuuukt länge heller..blir att träffa henne nångång under helgen/veckan^^ lördag så ska jag&älsklingen till faster&fira min kusin^^
På söndag vet jag inte riktigt..slappa sönder eftersom skolan börjar på måndag? Jag vet inte, men bloggar mer om det sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0