5 månader med världens underbaraste

5månader med min fina idag, tiden har gått så sjukt snabbt.
Jag undrar vad skulle jag ha gjort, vad skulle jag vart&hur skulle jag klarat mig utan min fina? Du får mig att orka med allt, du stöttar mig, hjälper mig&gör allt för mig, du offrar allt för mig, jag älskar dig så sjukt mycket, du är underbar. I dagsläget så vet jag inte hur jag skulle klara mig utan dig, känns nästan som att jag är beroende av dig, vilket jag troligtvis oxå är!
Du är den finaste, underbaraste, vackraste, bästa, gulligaste&snällaste människan i världen, du är otrolig.
Du är otrolig för att, du ger mig så mycket, genom att bara finns.
Dina ögon&ditt leende är nog det finaste i världen, hela du är fin. Finast i världen.
Älskar dig Rasmus<3


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Aw älskling du är allt och lite till du är underbar älskar dej mest av allt i hela vida världen <333

2013-02-11 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0