Meningar ur mina gamla anteckningsböcker

"Det känns som att hon lämnade hela livet till mig, som att hon tog förgivet att jag skulle klara det"

"Jag har allt, jag borde vara lycklig, men känner mig så jävla tom.. Är jag verkligen inte värd att få må bra?"

"Han är så jävla underbar&jag är ett stort jävla freak, hur kan han älska mig?"

"Känns som att det var år&dar sen jag var liten, men endå känns det som igår"

"Mitt liv känns inte ens som mitt längre, det känns som att Hon styr det även fast hon inte ens finns kvar i mitt liv"

"Jag är helt tom, helt jävla tom.. Den ända som får mig att känna mig hel är han.."

"Det finns ingen i hela världen som vet hur jag mår, ibland önskar jag att alla såg det.."

"Gråten finns inte längre, bara ensamheten"

"Jag vill se framtiden nu, jag vill se om hon dör eller klarar sig, vad som helst bara jag är beredd!"

"Det som är skrämmande är att jag inte vet om jag ens överhuvetaget kommer se henne någonsin igen."

"Klarar jag verkligen av att bygga upp yttligare en fasad som säger: Elin mår bra?"


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Mycle saker i en liten bok älskling du är bäst och starkast i världen de är du och jag mot allt och alla vi är oslagbara älskar dej med hela hjärtat ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘

2013-04-09 @ 22:50:42
Postat av: Anette

Kram <3

2013-04-10 @ 08:06:17
Postat av: Micke

<3 Du är underbar!

2013-04-11 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0