Inte ork till bloggen

Har vart med älsklingen dem senaste dagarna&lika så idag.. Riktig bajs dag idag.. Skulle ta spruta idag&det va nog det obehagligaste jag gjort..gjorde svin ont&jag började blöda massor.. Dessutom regnade det as mycket imorse så såg ut som att jag precis kommit ur dushen när jag kom till skolan.. Usch, vart tog det fina vädret vägen?;(

Iaf en bra sak..har håltimme nu! :D
Imorn är det sovmorgon till kl 10& så ska jag va med älsklingen&ida och någon mer, sen sova med ida^^ På lördag ska jag sova hos farmor&farfar för pappa&anette ska gå ut&träffa några vänner osv^^

Bloggar lite när jag har tid&lust^^
Finaste bilden<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Längtar :D kommer ha så kul :D !

2013-04-18 @ 20:51:22 - http://idloo.blogg.se
Postat av: Ida

Längtar :D kommer ha så kul :D !

2013-04-18 @ 20:51:47 - http://idloo.blogg.se
Postat av: Rasmus

Du är den enda fina på bilden älskling <3

2013-04-18 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0