Godmorgon

Skulle bloggat redan för 2-3 dar sen men inlägget försvann&jag hade inte tid&ork till att blogga då^^

I onsdags så va jag på stan&fikade&åt med Moa&sharia, mysigt<3
Träffade älsklingen på stan efteråt&han skulle på träning, jag åkte hem, bytte jacka, åkte ner på stan igen och mötte älskling&då åkte vi hem till honom&myste^^ I torsdags så va jag med älskling&Daniel..Jag och älskling satt och spelade lol, nördar..

Igår va jag med älsklingen hela dagen&vi typ gjorde om i hela mitt rum&så väntade jag en halv dag på att lol skulle bli nerladdat på min data&när det väl va klart..gick det inte ens! Det laggade bara fast! Åh sur! Fast pappa&älskling ska fixa en bättre data idag, och så ska jag&älskling sitta&nörda lol ikv..:D

Bara 2 dar kvar av lovet..asså åh:'(

Bloggar sen


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Älskling ska vi spela idag älskar dej <3

2013-04-07 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0