Upp tidigt imorse..

Sov ju i kjula inatt och skulle duscha imorse osv, så va tvungen att gå upp kl 6 imorse! Tur att jag gick o la mig tidigt igår så jag va inte så trött x) 
Hade skolfoto idag, blev väl okej, tror jag..Om skolfoton ens någonsin blir fina? Iaf inte när det gäller mig!! xD
Va på konstmusseet idag oxå med Sota klassen, va väl rätt kul xD 
Farmor hämtade mig efter skolan, och så åkte jag hem t farmor och farfar och åt o typ nu hamna jag här x) 
Ska hem vid 7 typ och ska typ inte gö spec mkt då x) 
Imorgon blir det nog att sova hos moa eller om det va på lördag om hon blivit frisk då x)
Bloggar mer sen! ^^
(arkivbild)

Kommentarer
Postat av: linah

ha en bra måndag!:D<3

2012-09-10 @ 03:00:25 - http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0