Inte tid att blogga.

Har helt allvarligt inte tid att blogga. Skolan,vännerna, familjen och livet tar sin tid. Jag ska försöka uppdatera så mycket som jag bara kan, men det handlar om max ett inlägg per dag typ..haha xD
Ska iaf berätta om min helg^^
i fredags så va jag hemma o somnade sjuuukt tidigt xD
Lördag så gick jag upp ganska tidigt, fixade mig, mötte sharia, åkte t torshälla, träffade Daniela o Emelie på torshälla marknad och va mä dom i nån timma, åkte t Måsta o träffade Rasmus o Lucas, va mä dom typ nåra timmar, gick från slagsta t Moa och sov där med Sharia^^ söndagen så va vi hos moa till typ 1, sen gick jag o sharia hem, och så fixa vi oss, och åkte till Måsta o träffade Rasmus, Lucas och Sebbe, kom typ hem vid 10, och då typ duscha jag osv, sen la jag mig^^ och idag så vakna jag vid 7, gick upp, fixa mig o mötte moa o sharia o typ drog t skolan, det va sotA första timmen, och sen va det massa tråk, sen va engelska b-språk inställt så jag va med sebbe ett tag o sen så typ va det lunch o då va jag med sebbe o Rasmus x) och sen så typ va det nåra lektioner, sen drog jag hem typ direkt efter skolan o va helt död när jag kom hem xD har typ legat i sängen sen jag kom hem xD
Imorn ska jag va med Rasmus^^ bloggar mer när jag har tid :>


Kommentarer
Postat av: ...;)

Hihi, erkänn att du o Rasmus är tsm!?

2012-09-10 @ 19:15:04
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-09-11 @ 16:22:24 - http://haldisjohannanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0