Blä, sjuk..

Va i västerås med sharia igår, vi typ flummade sönder xD
Efter västerås så skulle vi tbx till eskilstuna igen o då släppte anette av oss i slagsta o då mötte Rasmus upp oss o så drog vi t gårn o typ gjorde nåt. Pappa hämtade oss vid 11 typ, bussen kom aldrig! Åh, hatar länstrafiken mer än nåt annat just nu!
Vi kom hem, såg på skräckfilm, och den va sjukt äcklig! Den hette typ evil inside, eller nåt xD
Vi somnade vid kl 4, o så vakna vi kl 12:30 typ& min hals gjorde sjukt ont o hade världens huvudvärk, men jag o sharia vi typ sket i vilket o gick upp o lagade pankakor ist^^ haha, sen drog hon typ vid 4, och nu ligger jag i sängen helt död o typ glor på tv. Senare sen skulle älskling komma o va med mig ;D
Bloggar mer sen när jag orkar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0