11 månader..

Snart ett år sen sist, har du glömt mig? 
Lever du ens? 
Varför?
 
Hur kan du ens göra såhär?
Dina ord, dina lögner jag valde att tro på, sitter fast i mitt inre.
Kan inte glömma, jag ser bara hur allting rasade.
 
Minnena du gav mig
Dom kommer aldrig försvinna
Kommer alltid minnas. 
 
11 Månader,
Saknar du mig ens?
Finns du ens kvar längre?
 
Jag saknar dig så det gör ont.
Jag frågar utan att få svar
Jag lever i oro
Jag bryr mig fortfarande om dig efter allt.
Varför?
 
Du gjorde mig så illa, hur kan jag ens sakna dig?
Hur kan jag ens älska dig?
 
 
Jag är ditt kött och blod, hur kunde du lämna mig?
Har du ens någonsin älskat mig?
 
Frågor jag ställer mig varje dag, men frågor jag aldrig får ett svar på.
 
Jag älskar dig Mamma, fixa allting o kom tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är stark!
Är imponerande med människor som du, vad det än är så står du alltid stadigt, jag är imponerad av dig tjejen! kämpa på och jag önskar dig all lycka i livet!

2012-09-03 @ 22:18:20
Postat av: zara

Heej, grymt fin blogg :)
Skulle behöva tips om vad jag ska skriva på min blogg och om jag ska ha frågestund och tävlingar har du någe förslag så skulle det vara snällt om du kunde skriva något tips (:

p.s Du är verkar grymt stark och det tror jag också du är. kämpa på bara ! kram !

2012-09-04 @ 21:06:46 - http://zaradenunderbara.blogg.se
Postat av: zara

Frågestund på bloggen, fråga allt du vill veta och allt du kommer på !
kram

2012-09-05 @ 17:00:35 - http://zaradenunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0