Vad gör jag vaken nu..?

Somnade vid..23(?) igår..och vaknade nyss..whä, irriterande o vakna så tidigt..
Igår sov jag ju hos sharia, vi vaknade typ nångång och gick upp och åt frukost, städade osv, sen drog jag hem och fixade mig och åkte till kjula x) efter kjula skjutsa pappa mig till Slagsta och så va jag med Rasmus, och vid 8 hämtade pappa mig igen och då åkte vi en snabbis till kjula igen och sen hem och så drog jag t hemköp o när jag kom hem så spelade jag med familjen...haha xD
Senare sen ska jag vara med Rasmus..^^
Bloggar mer ikväll!;)


Kommentarer
Postat av: Emelie Gustavsson

Snygg blogg!♥ Skulle inte du kunna lämna en komentar om vilken färg du tycker jag ska ha i mitt rum? Vitt eller mörkbrunt. Har svårt att bestämma mig! :)

2012-10-07 @ 15:58:39 - http://eemelieggustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0