Trött!

Helt död..
Slutade kl 12:40 idag, tog bussen mä älskling hem t honom och så såg vi på film o bara myste, drog hem vid 6, och då typ började jag laga mat..och det tog typ 100 år xD så har precis käkat o har jordens jäkla matkoma xD
Imorn ska jag vara med Wera& på fredag blire tjejkväll med mina bäbisar!
Lördag vet jag inte riktigt, ska iaf göra nåt med Anette, Anneli och Jenny tror jag det va..och söndag vet jag inte^^ fullbokad som vanligt! xD

Föreläsningen idag på munktell var helt okej, va poliser, brandmän,busschafförer&ungfritid som pratade om säkerhet&trygghet och massa^^

Bloggar mer sen!
Bild på min fina älskling!<3


Kommentarer
Postat av: Rasmus <33

Inte den bilden igen <3

2012-10-18 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0