Sinnes sjuk dröm..

Vaknade upp i panik tack vare en jävla dröm..super tidigt på morgonen oxå, åh hatar det!
Va med Rasmus&Daniel i söndags efter jag kom hem från sthlm&igår va jag med älskling x)
Idag blir det tuna park med Mosiiis, gå runt där&fika^^ länge sen jag va med henne!;o
Imorn/onsdag så ska jag vara med Madde, vet inte vad vi ska hitta på men älskling kanske ska va mä x)
Torsdag kommer My till mig och ska sova hos mig, super glad!;D ska till badhuset med henne då oxå^^
Fredag,lördag&söndag så tror jag att jag ska sova med Wera, eller så blire att träffa Daniela^^ har jag inte planerat nåt mer än att på söndag ska jag iaf träffa älskling^^
Bloggar sen
Min fina älskling som larvar sig på bild, som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Måste fula jag va med i din fina blogg älskling<33

2012-10-30 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0