Looov!

Så jäkla skönt med lov!
Va med Rasmus&Lucas igår, kul.
Mitt lilla "hat inlägg" igår vne jag varför jag skrev men tja, det va typ kaos, fast det är löst nu!^^
Klippte mig idag ju (som jag skrev i förra inlägget) och så va jag med Sharia^^ o vi egofotade massor som vanligt! xD
Vi drog t gårn med Rasmus&massa, sen så typ..drog jag,sharia&Rasmus hem till Rasmus&typ kollade på film&jag o Rasmus typ krigade..xD pappa hämtade mig&sharia för en stund sen&nu ligger jag i sängen o typ..gör nada..xD sova strax blire iaf xD
Imorn ska jag till Sthlm, kul! Och kommer hem på söndag^^ måndag ska jag vara med älskling och sådär^^
Bild på hur jag klippte mig&några av mina&sharias egobilder! xD
Knappt ingen skillnad på när jag klippte mig men ah xD


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Vacker!

2012-10-27 @ 17:46:05
Postat av: Rasmus

Du är den underbaraste flickvännen som finns älskling <3333

2012-10-27 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0