Joakim söderström

Jag har världens bästa vän som jag aldrig någonsin skulle byta ut mot nånting, vi har typ vart vänner i snart 3 år&gått igenom massor tillsammans! Utan dig så vet jag inte hur jag skulle orkat med allt när allt var upp&ner, du är världens bästa, älskar dig dansbands jocke<3
-



Jag&jocke gjorde upp en deal om att blogga om varann så tja^^
Va mä älskling idag&vi typ myste&såg på filmen cockpit, haha as rolig film xD och så tjockade vi/jag oss med godis xD imorn ska jag vara med älskling igen, haha tjatigt..
Ska sova alldeles strax så bloggar imorn, godnatt!^^
Till Rasmus:ÄLSKLING TACK FÖR ATT DU GJORSE SÅ HELA MIN LADDARE ÄR FULL MED COLA :* <3 -.-


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Förlåt då älskling :(

2012-11-25 @ 22:49:07
Postat av: Rasmus

Tack att du skriver om jocke men inte om din super heta pojkvänn<33

2012-11-26 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0