Gråtfärdig för en liten sak=töntigt?

Är typ gråtfärdig efter att pappa&anette säger att jag inte får träffa varken Rasmus eller sharia på några dagar..tror inte vuxna förstår hur jobbigt det är att va ifrån personerna som betyder mest&dom som faktiskt gör hela din vardag..usch, aldrig mer bli sjuk igen iaf..ska deppa varendag fram tills jag får gå t skolan igen, eller att Rasmus&Sharia får komma hit..kul?! Nja.
Har inte gjort nåt alls idag, legat i sängen? Där jag ska spendera min vecka&där jag spenderat dom senaste dagarna. Deppat inlägg, ohja..
Bloggar när jag har tid&lust..ska sova mig igenom varenda dag så det går snabbare tills jag får träffa mina bäbisar :D


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Naw älskling synd bara att vi inte kan träffas bara :(<33

2012-11-04 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0