Godmorgon

Sharia&jag va vakna till..4-5 imorse? Haha, vi va inte ett dugg trötta&hade världens problem och sova..
Skulle vart med madde&älskling igår men jag&älskling hjälpte pappa ist&sen sov jag hos sharia^^ vi typ bara..pratade&pratade&pratade.
Hade typ druckit 2 liter cola igår&kissade typ var tredjesekund& varje gång skrämde sharia mig när jag kom ut från Toan..haha, blev så jäkla rädd varje gång! Intressant i know..
Ska strax gå upp&fixa till mig och sen ska jag gå hem för lilla My kommer hem till mig&ska sova :D sjukt glad!
Vi ska gå t badhuset&typ se på film ikväll, sharia kanske ska komma och joina oss^^
Imorn ska jag vara med Wera&älskling och älsklings kompis^^ och så ska jag sova hos Wera^^
Bloggar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0