första snön!

Skola idag, fick skippa sista lektion eftersom jag hade utvecklingssamtal, gick väl bra x) 
Efter utvecklingssamtalet väntade jag på älskling som inte hade slutat än&sen skjutsade pappa hem oss, vi typ lagade mat, åt&såg på en helt okej film, tror den hette Crank eller nåt sånt x)) vid 6 så skulle älskling hem så följde med honom en bit&och vi hade halvt snöbollskrig xD första snön kom idag! suger lite sådär eftersom jag HATAR vintern.. menmen, imorn så tror jag att jag ska va med älskling,Lucas och kanske Sharia^^ Fredag vet jag inte&lördag ska jag sova hos farmor&farfar för pappa&anette ska sova på hotell ^^ 
vne vad jag ska göra nu men bloggar mer imorn! :) 
(arkivbild från instagram)

Kommentarer
Postat av: rasmus<3

på fredag ska jag kittla dej mer än idag älskling<3

2012-11-28 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0