Ändrade planer

 
Blev ändrade planer, blev inte att vara med Rasmus&Lucas, drog ner på stan med Moa&Sharia istället&kollade på en mössa ^^ Kom hem typ as stressad för att jag hade tusen saker i händerna, portkoden slutade fungera&nycklarna låg längst ner i min svin fulla ficka..med mitt dåliga tålamod&grova humör så slutade det bara med att jag blev förbannad..xD Va hos tandläkaren idag oxå.. hatar det! Kanske ska få tandställning nu oxå, suger verkligen.. kommer gråta blod om jag får värsta jäkla tågrälsen..:'( 
Imorn ska jag va mä älskling&så ska jag baka till alla som kommer för att fira pappa som fyller 31 imorn! :D 
Lördag ska jag sova i kjula, med kusin ^^ söndag vet jag inte^^ 
Bloggar senare eller imorn^^

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åhh älskling så obeskrivligt vacker älskling 😱<33333

2012-11-29 @ 22:45:17
Postat av: Madde

HAHAHHAAHHA JAAAA TANDSTÄLLNING SKIIITTT FIINT :* HAHHAHAHAHHAHA NU KAN DU INTE MOBBA MIG! :'D MOHAHAHAHAH! Sj SJ Sj SJ sj sj sj sj sj sj sj´sj sj sj sj sj

2012-11-30 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0