Os..'-.-

Dagen började uruselt, vaknade upp med ögonmigrän som farmor kallar det, yr,illa mående och kraftlös.. Men efter ett bra tag som jag legat i sängen och försökt komma upp så kom jag upp och lyckades fixa i ordning mig och gick till skolan vid 9:10 och såklart så va både 6a och 6b samlade i vårt klassrum när jag kom in 1 timme försenad'-.-
Dagen va väl okej, vi hade nån os sak på ekängen och jag o sharia fick springa dit'-.- Det va rätt okejj där, inte lika illa som jag trodde det skulle vara^^ Åkte hem med faster och dom, och har bärt min kusin som är 2-3 år gammal så mina armar är typ döda'-.- Fick springa som en galning efter henne! xD Och garvat ihjäl mig åt någon svartsjuk brud och hennes kompisar oxå, fattar inte att folk kan ta saker och ting förgivet och sen dömma andra för det..Lite roligt iaf, märks ju iaf att dom vet vem man är ;) haha, skämt-o-sido xD
Fixade även Sharias blogg, länk här.
Imorgon så slutar jag 15:30 så blir nog ingen träning imorgon, buhu..
Fått tid hos skolsyster oxå för att hon ska prata om vad som inte händer om man äter osv, åh hatar att alla överdriver så mycket'-.-
Ska börja packa strax, flyttar på fredag :D *happyface*
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0