Måste skriva av mig..

Jag är sjukt trött på egoistiska små omogna töntar..
Jag är vän med vem jag vill, umgås med vem jag vill, gör vad jag vill! Men enligt vissa små egoistiska små as så får man inte det.
Jag är trött på folk som försöker styra en. Mitt liv är mitt liv, mina val är mina val, inte någon annans. Jag kan säga att en person är min bästavän,andra halva eller vad som helst, men bara för det handlar det inte om att jag aldrig någonsin ska vara med någon annan..
Att leva samma liv, är inte att vara samma person. Jag har framtidsplaner, jag har mina drömmar som jag faktiskt kämpar för!
Är trött på att vissa bara vill slösa bort sitt liv, det är upp till dom vad dom vill göra men att jag ska framstå som dum i huvet som börjar bygga upp hur jag vill ha mitt liv sen är faktiskt inte fel, det är bara nånting som är sjukt bra! Jag vill kunna resa, jobba med det jag vill, bo vart jag vill, jag vill inte ha några gränser. Jag ser inget fel med det, vad andra vill göra med sitt liv är upp till dom.
Riktar inte inlägget till någon speciell person, och dom som vill ta åt sig tar åt sig. Deras val! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0