Helgen

Fredag:Först skola, väntade på wera eftersom hon slutade senare än mig och jag fick sluta tidigare. Vi drog till hemköp och hämta ut pengar och gick ner på stan till godisland och typ köpte 2 kg godis..Hihi xD Drog till kiosken efteråt och sen tog vi typ bussen hem, minns inte? xD När vi kom hem så typ gjorde vi inget mer än att flumma xD Senare på kvällen gick vi till affären och köpte ännu mera gotti och när vi kom hem fixade vi dipp och sådär, åt pizza och flummade. Vi såg typ 100 skräckfilmer oxå, och min lilla bejkåånsötis typ dog utav rädsla, haha xD Vi la oss typ.. nångång på natten, hahah xD
Lördag:Vaknade vid 11, så gick vi typ upp och åt massa godis och sånt. Jag typ dog av pollen och pollentabletterna va slut så vi va tvungna o åka ner på stan och hämta pollentabletter från min faster, och vi blev typ as sena eftersom wera inte hittade sitt busskort..'-.- Vi va iaf på stan ett tag och typ flummade, gick runt och träffa folk xD vid 5 drog vi typ hem, och vi skulle åkt buss hem, vilket vi gjorde och vi fick vänta på bussen i 1 timme..'-.- Mina fötter va döda seriöst xD När vi kom hem så käkade vi och typ kollade klart på "The ring 1" och en stund efter det smällte vi choklad och satt och doppade marshmallows och maränger, och massa annat gotti. Och såg typ massa skräckfilmer. Sen kollade vi på Melodifestivalen och typ flummade, haha xD Efteråt så typ såg vi på batman? xD HHAHA, vi somnade typ vid 2 x)
Idag/Söndag:Vi vaknade typ kl 11 och låg kvar i sängen&pratade och åt massa godis, vi låg typ i sängen i 100 år och sen gick vi upp o fixa oss, lagade lunch, åt och kollade på the ring2, vid typ 17 drog vi till bussen och så väntade jag mer Wera på bussen. Efter det gick jag till kyrkogården och va där i säkert över 1 timme, sjukt skönt att bara gå runt på kyrkogården och tänka.. Gick hem och kom typ hem nyss, och nu sitter jag vid datan och äter godis xD Ikväll ska jag typ bara se på big brother och sova, sjukt trött!
Imorgon ska jag vara med Wera och se alla The grudge filmerna och paranormal activity 2^^ Och så äre såklart skola..'-.-
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Dagen har vart halvt jobbig, men tur att jag haft Bejkåån här hela dagen. Morsdag idag och facebook är bombat, så dagen har vart rena helvetet.. Även fast jag har världens bästa Anette som mamma så har dagen vart plågsam..
Jag hoppas och ber varje dag att du kommer komma en dag och faktiskt kämpa för att få tillbaka ditt gamla liv i nytt&bättre format.. Jag undrar varenda dag om du verkligen älskar mig, om jag ens någonsin betydde nånting. Du kämpar inte för att få mig tillbaka, du har aldrig sagt förlåt, du visar inte någon kärlek alls, och har aldrig gjort..
Du säger att livet inte är nånting värt om du inte kan fixa det här, och det skrämmer mig.. Du kommer inte fixa det här för du är en sån som inte kämpar för nånting, du finner dig bara i det och väntar på att andra ska göra nånting åt dig. Det skrämmer mig för att, ska jag behöva veta att du bor nån gata bort men skiter i mig och väljer droger och idioter framför dina barn ? Eller att jag en vacker dag, inom några år kanske måste gå till en gravsten för att hälsa på min mamma?
Ibland önskar jag bara du lärt dig från din pappa, att du vart smart och vetat vad som skulle hända.. Jag saknar&saknar och saknar så det gör ont, men jag vet att du aldrig har och aldrig kommer kämpa för mig.
Jag vill bara att du ska se hur mycket skada du gjort, hur många du sårat.. Hur många du skapat lidande för..
Men du ska veta att jag älskar dig&saknar dig och ber för att du ska fixa det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0