Flytt!!

Dagen började med att jag vaknade vid halv 11 och då gick jag upp klädde på mig och sminka mig, och nu till det ovanliga.. Jag satte upp håret i en toffs! (för er alla som inte vet så, har jag ALDRIG toffs^^) Började plocka ihop lite saker i mitt rum och sen kom sharia till mig och då cyklade vi till nya lägenhetem nästan direkt och så började vi fixa lite och sådär. Hon torkade min garderob och jag diskade av alla hyllplan som ska vara i kylen. Vi började packa in min garderob och då kom pappa och alla med fullastat släp så vi gick ner och börjde bära upp grejjer, och jag säger bara det.. Misstag att flytta längst upp utan hiss! XD Fast va inte så farligt jobbigt endå, och lite extra träning skadar ju inte x) Har fixat och sådär i mitt rum hela dagen, ska få ny soffa till mitt rum.
Efter vi kört allt så åkte pappa,anette,sharia och jag till donken och käkade :D Efter det drog sharia hem typ och då fortsatte jag fixa i mitt rum. Fick värsta skräckupplevelsen det första jag gjorde när jag kom in i lägenheten oxå. Hjälpte pappa att koppla in diskmaskinen och då kommer det en stor,fet,hårig spindel och jag som har största spindelfobin och som satt närmast spindeln fick ju panik o började springa och skrika.. Och jag som ALDRIG gråter stod och grina i mitt rum xD
Kom precis hem från gamla lägenheten,va och hämtade några saker därifrån. Ska lägga mig tidigt idag, ska bara bädda sängen och byta om sen sova. Sjukt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0