Dålig uppdatering börjar bli standard..'-.-

Inte bloggat idag eller jo försökt, haft ett nytt inlägg uppe sen kl2 men inte orkat skriva..xD Har typ sovit,Packat,pratat med Anette, suttit vid datan,kollat på tv och big brother men inte orkat blogga xD
Dagen va typ ur usel eftersom det hände en grejj med nån jäkla unge från Invandrarklassen '-.- Va sjuuuukt arg!
Kvällen består iaf utav att kolla på big brother och sova, har otroligt ont i huvet tack vare att jag blev så arg förut '-.-
Helgen blir det nog att packa och chilla, Vi fick dessutom flytta in tidigare i nya lägenheten :D
Helgen ska iaf bli lugn och jag ska se till att sova, är helt slut, i både kropp och själ. Mitt huvud är typ bombaderat med tankar, så mycket tankar att jag knappt vet vad jag tänker på ibland..'-.-
Fast tanken på Honom gör dagen ljusare, som tur. Men ser nu hur mitt liv börjar bli normalt, hur jag faktiskt förändras till nånting bättre. Jag har lärt mig att acceptera det gamla och lärt mig att ta dagen som det kommer. Jag kommer aldrig kunna styra framtiden och det gör mig rädd, men den rädslan och paniken för framtiden börjar lägga sig, för jag börjar få mer svar på varför. Jag har börjat acceptera men är inte redo att förlåta Henne för allt, men jag är tacksam för hur det blev. För Hon lärde mig det viktigaste, man gör sina val väl, visade mig hur ett misslyckat liv ser ut och hur vissa val påverkar andra.
Nu ska jag iaf se på big brother och byta om, SJUKT VARMT!

Kommentarer
Postat av: Roby Woods bekännelser

Jag älskar din header bild!

2012-05-13 @ 01:11:31 - http://robywood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0