Älsklingen, stan och Skolavslutningskläder!

Igår va jag på djurgårn med klassen och typ hade min sista hemkunskaps lektion och vi typ gjorde en glassdrink.
Bloggade inte igår för att jag va med älsklingen. Vi gjorde typ inget mer än o myste ^^ drog hem strax innan 10 och älskling följde med mig en bit och typ fjantade sig xD kom hem, och kollade på big brother&la mig^^
Idag va det skola, typ träning i kyrkan inför skolavslutningen som är om exakt en vecka :D Fick även veta hur det gått på na-proven (nationella proven) oxå, gått skit bra! :D Vart på stan med Sharia idag oxå, hittade avslutningskläder. Ljusa jeans och en neonrosa tröjja, skit snyggt! Sen converse till det^^
Är hos farmor nu och har precis ätit och gör typ ingenting xD
Imorgon blir det nog bara en hemma dag och på lördag blir det att sova hos Moa med sharia och ha feta tjejkvällen :D
imorgon så börjar man 8:40 nere på stan så ska klassen se nån teater från årbyskolan som är 2 timmar och en kvart.. Kommer dö!
Bloggar kanske ikv eller imorgon igen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0