Trööött

Äckligt trött.. Ligger i soffan med datan i knät och håller på o somnar men ska hålla mig vaken till big brother ! ^^
Skola imorgon, så sjukt skoltrött!! Jag vill ha sommar och åka till Grekland men mest av allt vill jag flytta ! :D Känns lite som att bloggen är väldigt ointressant just nu men har verkligen inte ork eller tid till att blogga, så mycket annat som händer och som känns viktigare, men ska försöka få ordning på bloggen nu. Kanske lägga ut en hiss och diss imorgon? Mer bilder ska det iallafall bli, det kan jag lova ! ^^ Dagens outfit kanske man ska börja med oxå? Kanske inte varje dag men så ofta som jag hinner? Ja vi får se, men kom gärna med tips om vad ni vill att bloggen ska handla om och sånt där :)
image description
(Bild från arkivet, bildbrist på datan)

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja lite sommar & sol vore inte helt fel, men det kommer och åh vad vi ska njuta då!=)

Alltid kul att läsa om hissa & dissa, dagens bild eller nåt sånt,kanske inte varje dag men emellanåt,när man lyckats få ett bra kort som beskriver dagen!=)

Stor kram till dig! <3

2012-03-07 @ 22:21:48
Postat av: annneli

Du ska se att tiden flyger iväg !! Längtar efter att se dig/er här hos mig!!

Ha det så gott!

2012-03-08 @ 08:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0