Madde!

Jag vet att allt är rena helvetet nu, för oss båda men jag VET att vi klarar det här tillsammans. Vi får stötta o peppa varandra. Det är vi två mot världen, right? Vi ska aldrig ge upp, för jag VET att vi två kommer klara allting. Vi är 2 olika personer med samma liv, även fast vi är sjukt olika. Vi är som syskon, vi kan bråka,skratta,gråta,tjafsa med varandra, vi kan göra allting tillsammans. Utan dig vet jag inte riktigt vart jag skulle stå och hur illa jag skulle må, du är den som får mig att veta min plats, du får mig inte att falla, du hjälper mig när jag behöver dig. Du är guld värld och jag älskar dig mer än vad du tror. Jag skäller och är irriterad ganska ofta, jag vet det. Tar oftast ut det över dig oxå, men tro mig, jag menar det inte. Du är värld allt! Du och jag för alltid, vi ska klara det här ellehur? För vi ska inte låta andra trycka ner oss o få oss och må dåligt för vi är starka! En dag så kommer vi le, och då är det äkta. Då kommer vi inte behöva låtsas att allting är bra, för allting ordnar sig, men allt tar tid.
Puss på dig gumman, älskar dig!♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar dig oxå!!

Sexig bild du tog xD <3

2012-03-22 @ 21:50:09 - http://puckot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0