Lite sådär lagom lack just nu..

Fick reda på för nån timme sen att vi inte ska till grönalund på klassresa utan åka till Bodaborg?! Låter sjukt bortskämd men jag är as lack.. Vi ska dessutom åka buss dit och jag har panik för fulla bussar.. Så hela klassrese grejjen är helt förstörd för mig just nu.. Dom tycker dessutom att vi ska sova i gympasalen hela klassen? Det är sjukt smutsigt där, jag är as ledsen och arg över att vi ska åka till bodaborg ist för grönalund? Alla borde vara överens om vart vi ska åka, och inte så att bara vissa ska få bestämma.. Tycker det är riktigt dåligt asså!
Och nej jag är inte bortskämd och det är inte så det här inlägget är menat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0