Hiss och diss!

Jag hissar Iphone! Bästa telefonerna ! Kanske beror lite på att jag är lite utav en telefon nörd men ah, en telefon som går att göra i princip allt med, som man dessutom kan ha massa gulliga skal till :D Själv har jag en Iphone 4 vit så tycker ju den vita är lite snyggare än den svarta :$
Addidas tröjorna måste ju bara hissas också! Så sjukt sköna och snygga ! ^^ Nackdelen är bara den att dom är dyra'-.-
Hissar Convers! Så sjukt sköna och snygga, dom håller oxå, pajjar inte sådär 1 vecka efter man köpt dom som alla andra skor xD
Måste hissa min pappa oxå, världens bästa ! Finns ingen bättre, hela min familj är bäst men pappa är min före bild ! :) En ängel utan vingar typ ^^
Världens bästa pappa! ♥
Dissar H&M´s designkläder, dom är otroligt dyra, det fattar man iofs för att det är designkläder men om kläderna inte ens är snygga så borde dom vara billigare ! Kläderna ser riktigt gamla ut, men det är min åsikt bara :) tror inte jag är helt ensam om att tycka kläderna inte är speciellt fina ! :)
Diss till snö oxå ! Kom på det nu för att det snöar.. Snön hade ju smällt och vårkänslorna hade börjat komma så ska det börja snöa igen ! Tusan :c
Dissar även bittra,elaka och sura busschafförer. Sånna som gnäller på ALLT eller som inte låter en åka med för att det är fel på saken man stoppar in busskortet i..som ist skyller på att det är fel på busskortet '-.- Usch och fy på sånna busschafförer, diss på dom!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag hissar detta inlägg!!Kul läsning!

2012-03-09 @ 07:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0