Förlåt för dålig uppdatering

..men haft mycket att tänka på och har bara mått allmänt dåligt. Ska inte förstöra inlägget med det där nu utan ska berätta om min helg och min dag istället :)

Fredag:Kom hem från skolan och så typ käka jag,satt vid datan,packade och stressade sönder till tågstation. Mötte madde på tågstation, gick hem till hennes mormor. Där flummade vi lite typ, sen gick vi hem till mig o hämta pengar, gick till kiosken, sen till godisland o köpte 4kg godis :DSen va vi ute ett tag o flummade med massa killar xD haha. Vi dygnade och spelade o såg på film när vi kommit hem ^^
Madde ramla i fredags xD
Lördag:
Vi vaknade vid 13, låg i sängen och planerade dagen. Vi bestämde att vi skulle dra till vilsta och sola men sen åkte i till farmor o farfar ist med bussen och vi råkade ta fel tid på bussen så vi fick vänta på bussen 1h..'-.- Hos farmor gjorde vi inte så mkt. Gick till lekparken och jag råkade tappa min telefon så det blev en stor spricka i skärmen..'-.- Hatar att det är glas på iphone 4 för det går sönder as lätt..'-.- Sen så skjutsa vi hem madde o jag mötte Moa och Sharia o vi hade typ en liten tjejkväll, ^^ Vi va på hemköp och flummade o handla godis, blev rädda för en läskig gubbe,prata minnen o kollade på film o massa, kul!
Söndag:Vid 11 ringde pappa o väckte mig o fråga om jag skulle med till kjula, så jag klädde på mig och följde mä dit ^^ Där typ prata jag skype med Erik och Karl, åt mat och prata med Anette ute i solen ^^ Sen åkte jag hem och typ somnade, och kolla på bigbrother ^^
Idag:Vaknade o var död, tvingade upp mig själv ur sängen och dränkte typ mig själv i iskallt vatten xD Va med på idrotten och fick as ont i revbenen så jag gick hem, sen åkte jag till farmor o farfar med pappa. Skulle göra våfflor men gick helt åt skogen, va typ flott o smet i hela köket för att jag råkade göra lite fel xD hehe lagom failad xD jaja, har typ bråkat med pappa mesta dels av dagen men nu är det lugnt^^ Pappa är typ as stolt över sin nya bil så han körde som en galning xD Vi hämta Anette och handla o så, sen åkte vi hem o nyss va några o kolla på lägenheten ^^ Längtar groooovt tills vi flyttar!
Imorgon så ska jag vara med Moa för jag ska färga hennes hår och sådär ^^
Bloggar senare :)

Kommentarer
Postat av: Moa

hej har en veckans blogg om du vill vara med kram ! :D

klicka här : http://meisy.blogg.se

2012-03-26 @ 19:53:47 - http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0