Dålig uppdatering börjar bli till vana..-.-

Just nu känns det som att jag inte har tid att blogga, men nu under lovet ska det bli bättre. Jag ska även försöka hitta tillbaka till verkligheten och försöka må bättre under lovet, för just nu känns allt bara skit. Känns som att allt bara blir värre och värre. Ska hålla mig till det som får mig att må bra och inte till det dåliga, ska acceptera det som hänt och försöka gå vidare. Ska göra allt som hänt till en del av nånting gammalt, det ska inte behöva förstöra mer för mig nu. Så uppdateringen blir kanske bättre under lovet, ska även fixa en ny header till bloggen^^ Jag ska se till att göra bloggen bättre, för mår jag bättre så blir bloggen o uppdateringen bättre :)
Nu dagens, va i skolan och störde mig knappt inte ett piss på honom, vilket gjorde min dag liiiite bättre :) Kom hem från skolan och slängde i mig en macka och åkte till västerås med pappa,farmor,farfar och faster^^ haha, har sjukt galen familj, fick mig iallafall på andra tankar! :D kom precis hem typ ock ska hjälpa pappa med maten nu :) Färgade håret hos Moa igår ju, färgen räckte typ inte så har typ 100 olika färger i skallen..-.- jaja, inte mycket o göra åt iallafall xD säger inte blogga senare nu för jag vet inte riktigt hur kvällen kommer se ut men tror det blir ett sista inlägg^^
Bild på faster idag från när vi va i nån affär xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0