Dagens!

Vart i skolan idag, föreläsning imorse utav nån OS galning som hette Benny södergren eller vad det nu var. Han vann typ broms i OS för flera år sen o kommer från Eskilstuna, och vi har ju OS tema på min skola så därför han kom ^^ Efter som jag HATAR sporter så tyckte jag hans babbel va as tråkigt, hehe. Haft muntligt nationella prov idag oxå, gick bra ^^ Är ju expert på och prata (a' Efter skolan så va jag kvar på skolgården med Wille och Max tills Max drog sen kom några fler osv.. Flera läskiga småungar hoppade på mig tack vare Wille.. '-.- Gick hem med Ralle sen eftersom vi bor grannar ^^ Skönt att b-vän är tillbaka ♥ Gick hem sen o fixade disken, suttit vid datan och förra inlägget gjorde jag ju en hiss och diss ^^ Även pratat med Bestisfestis (madde) i telefon en stund ^^Käkat och nu sitter jag vid datan igen o messar med sötaste :D Första gången på länge som helgen inte är planerad oxå :D Ska sooooooooooova :D
Haha gammal bild på mig från när jag va blond.. Fjortis.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0