Dagens :)

Dagen har vart okejj, ännu en dag som gått segt och vart full utav tankar och mitt humör har vart helt åt skogen..'-.- Men dagen har vart okej :) Vart sur/ledsen på lunchen men då kom sötaste och höll mig sällsskap :D Kom hem strax efter 2 för jag gick hem direkt efterskolan för att jag palla verkligen inte va kvar, käkade och sen har jag kollat på scooby doo filmer :D Får en alltid på bra humör :D
Längtar sjukt mycket till imorgon, fredag+så får jag träffa älskling (Min lillasyster) hemma hos mormor :DD Saknat henne sjukt mycket, jag önskar vi kunde träffas oftare. Sist vi träffades va ju på sportlovet, känns lite när vi vanligtvis träffades 1 vecka i sträck o va ifrån varann en vecka när jag va hos pappa :/ En bra nyhet va ju att pappas o farfars företag har kommit igång oxå :D Känns som att allt börjar lösa sig men som att jag ändå inte kan acceptera allt som hänt, vilket jag måste för det kommer aldrig tillbaka..'-.-
Dag6 kommer upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0