-Var nöjd med det du har , för om några år , kanske du inte ens har det.

Sånna här dagar jag verkligen hatar. Humöret är helt åt skogen och jag vet inte riktigt vart jag står, vad jag gör eller hur jag beter mig. Blir arg på allting och tålamodet finns inte ens.
Min skalle går på högvarv, och hela tiden är jag i min egna lilla värld och ser inte riktigt verkligheten. Inte lust att göra nånting, bara lust att ligga i sängen och försöka glömma allt för en liten stund.
Att acceptera det gamla, och samtidigt försöka att inte gå under, går inte bra.
Jag kan inte lära mig och leva med att sakna, inte så länge jag vet att du bor några gator bort.
Jag orkar inte se verkligheten, acceptera alla andras misstag och samtidigt låtsas som att allt är toppen.
Jag är helt slut.

Kommentarer
Postat av: Anette

Stor kram till dig! <3 Ska du komma över imorgon och titta på Desperate med mig?Det finns glass!;)Kom lite tidigare om du vill så kan vi bara vara!

2012-03-19 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0