Det handlar inte om hur många gånger man faller, det handlar bara om hur många gånger man reser sig upp igen.

Ibland är det som att jag tappar bort mig själv, som att jag ibland byter personlighet.
Då tappar jag allting, jag vet inte vad jag gör. Jag tänker inte, jag bara gör.
Jag tappar min smarthet, jag tappar allting som håller mig på rätt väg.
Det blir som att jag vill vara en utav dom där ungarna som alla kollar snett på.
Att hela tiden göra fel, gå emot varenda regel och bara göra utan att tänka.
Men så kommer det en dag då när allt får konsekvenser, det är då man vaknar upp och inser vad man faktiskt har.
Och jag har igentligen allt man kan begära.. Allt förutom 2 föräldrar, men jag har det endå bra.
Livet går upp och ner, för alla.
Vissa får det värre än andra men det är bara att bita ihop, för att bara man vill kan man klara allt.
Jag kan aldrig påverka andras val, men jag kan påverka hur jag själv påverkas utav det.
Och som en kungligt bra kille sa till mig nyss när saknaden blev för mycket: Det gör ßα†ɱɋɲ också, men han rycker upp sig. lever i nuet, även om det förflutna drar honom tillbaka under mörka stunder.



Kommentarer
Postat av: tess björkman

Hoppas du får en fin söndagskväll



kramar :)

2012-06-17 @ 17:58:21 - http://bytess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0