Min plan gick i kras

Blir inte att träffa Wille och Lukas idag, och ingen tjejkväll imorn, men på söndag blir det att åka till Mormor och fira mig^^ Måndag blir det ingen tjejkväll med Moa och Sharia heller för dom åker till åland men istället så kanske jag ska vara med Wera^^ och tisdag kanske jag ska vara med Elias om inte Wera sover kvar hos mig ^^ och resten av veckan blir det att packa och fixa inför Grekland^^ sen blir det väl att träffa Moa och Sharia när dom kommit hem ^^ Så ja.. så ser min vecka ut ^^

Idag ska jag inte göra speciellt mycket, ska mest slappa^^
Bloggar mer sen ^^ kanske lägger ut en hiss&diss eller nånting^^ Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Titta in på min blogg!
*Shoppingtips!
*Kawaii'ne!
*Tävlingar!
*Smink, naglar och hårtips!
*Designade mobilskal, super snygga och helt unika!

Du kan ju bara inte missa detta!
Gå in på: http://wronginalltherightways.blogg.se/

2012-06-30 @ 11:20:27 - http://wronginalltherightways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0