Madde bloggade åt mig.. FEST!

Madde bloggade åt mig förut o låtsades va jag..-.- ful bild på mig oxå-.-
Mötte madde på tågstation, drog hem med madde, va hemma ca 20 min sen drog vi igen och mötte Issiiee, Rasmus och älskling. Vi flummade typ och så drog vi till Rasmus och sen drog vi till Årby eftersom Issiiee och älsk bor där, madde o jag drog in på netto o köpte godis medans Issiiee,Emil o Rasmus gick hem till Issiiee och Emil för Issiiee skulle byta kläder. Dom mötte oss utanför Netto efter en stund och så gick vi ner på stan eftersom vi skulle på nån fest på uh, madde o jag gick o köpte bussbiljetter medans dom andra gick i förväg. Vi passa även på att gå förbi godisland o för att köpa slush. Sen drog vi till uh o träffa massa roligt folk^^ kom typ precis hem, och har precis käkat med madde, haft en hel nice dag! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0