Inte orkar blogga för jag har nolife..

Finns typ inget o skriva om, går igenom nån period där allt bara känns skit så blir inte speciellt mkt gjort på dagarna..Men idag så åkte jag till faster med pappa för att vi skulle va barnvakt men jag åkte med Faster ist o lämna ungarna med pappa xD hahah, faster och jag åkte till Sveaplan för hon skulle lämna in en vagn på Barnenshus och då gick vi runt på sveaplan o typ kollade o hade trist medans dom fixa vagnen^^ 
Vi hämtade vagnen och sen så åkte vi hem och åt krämkaka och drack cola o så lekte jag med ungarna^^ haha, sjukt söta! Kom hem och la mig i sängen direkt^^ 
Har typ inga planer den här veckan förutom att vara med Daniela på torsdag och fira mig hos mormor på söndag..^^
(arkivbild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0