Home sweet home!

Äntligen hemma!
Va en sjukt rolig dag idag! Bodaborg var grymt kul och även bussresan dit och hem va kungligt rolig! Vi kom tillbaka till eskilstuna typ kl 18:00 och då gick jag hem, gjorde sällskap med Lukas och William. När jag kom hem så duscha jag och fixade mig och sådär^^ drog tillbaka till skolan vid 19:20 och där åt vi middag(?) och hade typ fest? Va iaf as kul xD kommer sakna dom flesta i klassen sjukt mkt! :/ kom precis hem och ska väl lägga mig strax^^
Imorn är vi lediga och då ska jag spendera min dag med älskling :D Och på torsdag är det skolavslutning, blir nog o fixa sig hos Moa med Moa o sharia. Typ hela min släkt kommer på min skolavslutning.. Pinsamt xD och som tradition så blir det slagstaglass efter avslutningen ;D Bloggar mer imorn ;)


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag sa ju att det skulle bli kul!!=D

2012-06-06 @ 00:31:59
Postat av: Madde

Sa ju att de va kul på bodaborg :) <3333

2012-06-06 @ 09:38:48 - http://puckot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0