helt slut!

Haft fullt upp hela dagen..:D
Hade ställt klockan på 11:30, va typ död när klockan ringde <//3 Gick iallafall upp och typ ställde mig i duschen o duscha iskallt enbart bara för att vakna till..^^ Fixade mig osv, drog till bussen och tog bussen till torshälla och där mötte jag Daniela och vi gick och köpte glass och gick till nån skola och gungade.. xD Sen drog vi hem till henne och typ prata massa, fixa naglar osv^^ Tog bussen vid 7 tillbaka in till stan och gick hem till sharia och vi drog ut och gick till godisland och köpte godis och slush, och sen satte vi oss i en park och så kom massa skumma typer så vi drog därifrån efter ett tag och så gick jag hem och typ dooooog och så prata jag med Jocke i telefon, och det gjorde iaf saken lite bättre :D Kom hem, åt, satte mig framför datan och typ inte gör ett piss..'-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0