Dagarna^^

Dagarna..
Måndag:Wera ringde och väckte mig kl 10 på morgonen ungefär, gick upp direkt och fixa mig o packa väskan och gick till bussen, väntade på wera o serena i typ tusen år och sen så gick jag,wera,serena och Laura till Ica maxi och typ köpte mat? xD Vi gjorde tacos och typ flummade, sen gick vi till Ica maxi igen och köpte massa gotti.. xD typ godis, chips och dipp och en hel platta med cola och melon xD Vi såg typ på film och flummade maaaaassor. Vi la oss typ 3? xD
Tisdag:Vi vaknade vid 11 gick upp och åt tacos till frukost o flummade, såg på film och typ gick till ica och köpte dricka o gräddfil, och så mötte vi Emil en stund som såg på film med oss och så följde vi honom en bit efter filmen, när vi kom hem så flummade vi sönder igen och typ prata skype med Erik xD Vi la oss typ vid 2-3 var av att vi flummat sönder i typ 2 timmar xD
Onsdag:Vi vaknade vid 11 och då drog jag typ hem nästan direkt, och när jag kom hem packade jag om väskan och åkte till farmor&farfar och nu är jag hos farmor o farfar^^ Blir nog att vara här ett tag och inte göra speciellt mycket mer ^^
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0