Chillig dag!

Dagen börja mä att jag o Madde vakna vid 11:30, eller ja madde vakna väl vid 8 i morse som vanligt men lät mig sova för engångsskull :D vi typ gick till hemköp o köpte kladdkaka o frallor till frukost och käkade sen så typ fixa vi oss o tog bussen ner på stan och mötte issiiee, vi typ flummade o prova massa cp kläder xD vi gick typ till godisland o köpte slush och klubbor, sen gick vi till 21:an och typ flummade xD åkte helikopter och sådär, sen drog vi ut o hängde med vår stenkompis.. Hon va väldigt stel.. Haha, sen drog vi typ hem o ska strax käka o sen dra ut igen ^^


Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, jag har just nu en foto tävling på min blogg, temat är sommar och det skulle vara super skoj om du vill vara med! du behöver inte vara "bäst" på att fota! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/june/foto-tavling.html#comment

Allt bra? :)

2012-06-10 @ 18:19:47 - http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0