Bloggen hamnar åt sidan

Bloggen får hamna lite åt sidan nu under sommaren, för igentligen..Är inte så många som orkar sitta inne och läsa bloggar när det är fint väder och dessutom sommarlov?^^ Kanske blir lite mer bloggning och bilder när blogg.se appen har börjat funka igen^^

Idag blir det att åka till Torshälla och träffa Daniela, så bloggar när jag kommer hem igen ^^
Imorgon så blir det att träffa William,Lukas och Sharia tror jag^^
Lördag, blir det tjejkväll hos Mosiiis med Sharia^^
Söndag, fira mig hos mormor, träffa lillasyster osv.
Måndag, Fyller år, fira med familjen och så kommer Moa och Sharia till mig så blir det tjejkväll^^
Tisdag så blir det att vara med Moa och Sharia^^
Och resten av veckan blir att fixa massa saker till grekland, shoppa, packa, tvätta osv och så ska jag vara massor med Moa och Sharia.. ^^ Kommer sakna dom massor i Grekland! :c

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK:*

2012-06-28 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0