Blablabla

Säger bara det, blogg.se ska vara så jäkla krångliga vad gälla blogg.se appen! När den precis kommit ut hade flera st problem att skriva inlägg, lägga ut bilder osv, och nu så kan man inte ens logga in för att blogg.se "uppdaterar sidan".. För sådana mig som för mesta dels bloggar via mobil är det ju ett stort minus, eftersom nu när man inte kan blogga via mobil mer än om man går ut på internet osv, så tappar man besökare osv.. Så är lite lagom sne på det och där har ni även en anledning till varför min uppdatering är lite sådär lagom urusel ^^och även för att det vart midsommar^^
Igår så va vi ju ute hos min farmor och farfar och fira midsommar, Moa och Sharia var ju med och firade med oss oxå^^
Vi badade bastu, bada i poolen och flummade, och sov I TÄLT!  :o 
Va ovanligt skönt faktiskt xD och idag så har jag bara slappat efter Moa och Sharia åkt hem ^^
Bild på mig moa och sharia i poolen igår kväll xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför dölje du ansiktet? Du är ju jätte vacker!

Svar: Tack så mycket! Jag visa inte ansiktet för jag hade mascara utkletat i hela fejjan xD
mylifeisabigstory.blogg.se

2012-06-25 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0