-Allting är svårt innan det blir enkelt sa nalle puh

Hej, dålig uppdatering javet..
Tycker grovt synd om mig själv idag, va tvungen att gå upp 7:30 PÅ SOMMARLOVET! bara för att vi skulle till kjula och målaren skulle komma kl 8.. Pappa och jag åkte hemifrån vid kl 9 typ och åkte direkt till polisstation för att hämta ut våra nya pass, och som vanligt på Eskilstunas urusla polisstation så fick vi vänta i över 1h på att bara kunna hämta passen! Och jag hade typ precis gått upp då s jag va inte så speciellt sugen på att sitta nyvaken och ofixad hos polisen.. (lät lite väl mycket som en fjortis där men..haha) Åkte till Kjula direkt efteråt och käkade frukost här och lekte med min lilla kusin^^ Har inte gjort så speciellt mycket, förberett grillmat till sen och typ suttit vid datan xD haha, bloggar nog mer sen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0