Långt inlägg!

Helt ärligt så undrar jag varför jag ens har bloggen kvar? 
Jag tycker inte ens om att blogga längre! Kan iofs bero på att nu på sommarlovet är det fullt upp, men jag uppdaterar såfort jag kan :)
 
Dom senaste dagarna har jag mest vart med Emil, vart i kjula, träffat kusinerna osv^^
 Igår va jag hos farmor och farfar med kusin och vi typ satt på taket och fikade och badade osv^^ As mysigt! :D 
Bild från igår ^^ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag så hade jag ställt klockan på 10 och gick upp och duscha osv, sen så mötte jag Emil och så har jag vart med honom mesta dels av dagen^^ Kom hem vid 18 tror jag och då kollade jag på massa William Spetz videosar, asså shit! Sjukt skön humor allså! xD Sen har jag bah checka film med pappa o anette^^ Slänger in en utav William Spetz videosar^^
 
 
Och imorgon så kommer min kossa till Eskilstuna så blir att träffa henne och kanske Emil^^ Och på torsdag så ska jag träffa madde och vi kanske ska träffa My^^ Och på fredag blire åfesten med Madde,My^^ Lördag blir det säkert åfesten igen^^ höhö, ^^ Blir att träffa Emil nån dag oxå ^^ 
Men ska iallafall gå och lägga mig strax^^ 
Bloggar när jag har tid,ork och lust!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0