Inte tid, ork eller lust att blogga..

Just nu är saknaden så sjukt stor..Känns som en evighet sen jag träffade Moa&Sharia..Längtar tills söndag då jag får träffa mina bäbisar. 
Har nästan hemlängtan bara för att jag saknar dom så mycket.. 
 
Idag har jag vart i Kalamata hela dagen, shoppat lite och så hämta vi reijo på flygplatsen.
Imorn ska jag klippa mig och färga håret kl 9 på morgonen, och sen ska jag på bröllop för Jenny och Hunter ska gifta sig :D Fredag blir det nog en stranddag och lördag en dag vid poolen eller nånting och sen kl 10 på kvällen går planet hem till sverige igen^^ och söndag blir det att vara med Moa och sharia^^ Måndagen tillbringas nog oxå med dom och tisdag ska jag va med Emil^^ Sen blir det att träffa Daniela nån dag oxå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0