Grekland..^^

Vaknade vid 11 idag, grekisk tid och så gick jag upp och åt frukost och klädde på mig och så gick jag, anette, och anneli upp till ett hus som Jenny och Hunter ska hyra och det va sjuuuukt varmt! Åkte bil tillbaka, badade och gick och satte mig på balkongen, kom ner, bytte bikini och nu har jag sjukt ont i huvet så jag ligger inne i sängen och vilar.. Igår va vi på stranden och när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket^^ senare på kvällen käka vi och spelade spel, och jag försökte fötta Jenny och Hunters hund Crixus men han ville inte vara modell och trodde typ jag va ett hundben ist.. Gick och la mig skapligt typ^^ Har vart i Grekland en vecka nu, tiden går sjukt fort! Saknar mina bebisar sjukt mycket..;c men bara en vecka kvar tills jag får träffa dom!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0