Grekland imorn!

Grekland imorgon, blandade känslor för det, men är mest glad över det, kommer bara sakna mina bebisar som tusan!;c 
Har iallafall haft fullt upp idag, vaknade vid 9-10 och va tvungen att stressa ihjäl mig för att jagskulle ta 11 bussen och skulle till banken och massa, tog 11 bussen som Moa oxå hoppade på och så hoppa vi av på stan, mötte sharia på stan och drog till banken för jag skulle fixa en sak:) sen blev det fika med tjejerna, sjukt mysigt! Vi satt och snackade på expresso house (fiket) och så gick vi o kolla i lite affärer^^ vid 2 blv jag hämtad för vi skulle till farmor och bli bjudna på mat^^ så vi grillade där och åt jordgubbar och sen åkte anette och jag till Tuna Park och handla skor och sen handla  vi på coop, och hem och så har jag städat och fixat, ska snart packa klart väskan och sen blir det att sova..upp tidigt imorn, redan kl 8 på morgonen, sen åka till farmor, sen till sthlm, sen till Arlanda och kl 15 går flyget^^ Landa i göteborg och hämta mer folk sen åker planet direkt till Grekland kaalamata^^ framme kl 9 grekisktid^^ Uppdateringen lär suuuga men hoppas på att Madde bloggar åt mig xd 
Kommer hem den 22 juli^^ bloggar en snabbis imorn^^ puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0