Brist på tid? O yes!

Har skrivit ungefär 5 blogginlägg och klickat ner dom och glömt bort dom, och haft brist på tid!^^ Det är förklaringen till varför jag inte ens bloggat^^ I förrgår va vi på grönsaksmarknad,sen på stranden och på kvällen åkte vi in till Koroni och gick runt på massa olika ställen där^^ Igår va jag i kalamata med Jenny, Anneli,Litza och hennes son^^ shoppade massa nagelgrejjor ;D och idag skulle vi typ åka till nån strand^^ Saknar mina bäbisar sjukt mycket! Längtar nästan hem för det ;c Jaja om mindre än en vecka så får jag träffa dom^^ Måste bara skriva det här..JAG HAR ÄTIT BLÄCKFISK! Det va ganska gott..förutom dom där sugplopparna :ss Bläckfisk smakar kyckling xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0