Ny blogg! :)

Pratade lite idag med min låtsas mamma och hon tyckte att jag skulle börja blogga på en ny blogg, språket och det jag skrev om va väl inte speciellt passande. Hehe. Mitt bloggnamn var ju inte riktigt helt seriöst heller så va också en anledning till att jag började blogga på en ny blogg :)
Förra bloggen heter ju www.puckoberger.blogg.se, nu finns den dock inte kvar :)
Skulle vart med Bästavän (länk till tomtenissens blogg) idag men va på sjukt dåligt humör och as trött så jag gick hem istället :)
Jag orkar inte ha nån pressentation på min blogg så jag skippar det ! :) Mitt för och efternamn står ju i headern och bloggen kommer handla om allt mellan himmel och jord, skriver om det jag har lust att skriva om :) Kommer komma en bild med text eller sånt lite då och då också :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu har du iaf hittat ett bra namn till bloggen tycker jag. Och ett jättefint kort på dig har du oxå ovanför ditt namn. Lycka till med nya bloggen! Kommer då och då läsa vad du skrivit för roligt :)

2012-02-27 @ 19:07:36
Postat av: Anette

Ska bli riktigt roligt att följa dig här nu! Stor kram till dig! =)

2012-02-27 @ 20:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0